Logo Renaissance Ticketservice
logo-actieopderedactie

zolang heb je nog om loten te kopen

Bestel hier e-tickets

vanaf 1 januari 2026

De reguliere ticketverkoop voor onze volgende voorstelling begint over

0 dagen
0 uren
0 minuten
0 seconden
 

Waar gaat het stuk over

Het toneelstuk speelt zich af op de redactie van het slecht lopende roddelblad “Wie-kent-wie”. Hoofdredactrice Wilma Zwamminga is de wanhoop nabij, want het lukt de redactie maar niet om de broodnodige scoop te scoren die nodig is om de bladenverkoop eindelijk eens weer te doen stijgen. Echter dan wordt op de redactie de nooit doorgebroken artiest Frans Sloper vermoord. Iedereen is in rep er roer, maar dit is natuurlijk wel de broodnodige scoop! Rechercheur Blust probeert deze lastige zaak op te lossen, maar er zijn wel erg veel verdachten en wat nog erger is: het lijk is zoek!

Na onze voorstelling(en) hebben wij een loterij met mooie prijzen. Deze prijzen worden ter beschikking gesteld door diverse bedrijven uit (omgeving) Den Helder.

Loten kun je kopen vóór de voorstelling óf tijdens de pauze.

De volgende bedrijven

hebben prijzen ter beschikking gesteld

Faq

veelgestelde vragen

Dat is vervelend en lossen wij graag voor je op.

Kijk eerst even in jouw ongewenste emailmap (spam). Staat de e-mail met e-ticket(s) daar ook niet tussen?

Mail ons dan op ticketservice@theatergroeprenaissance.nl dan zorgen wij dat jouw e-ticket(s) alsnog bij jou terecht komen.

Gelukkig hebben wij daar een oplossing voor.

Mail ons op ticketservice@theatergroeprenaissance.nl dan zorgen wij dat jouw e-ticket(s) opnieuw naar jou worden verzonden.

Heel begrijpelijk, maar dat is helaas niet mogelijk. E-tickets dienen gelijk voldaan te worden en kunnen helaas niet gereserveerd worden.
Dat kan kloppen. Helaas voor jou zijn de tickets voor de desbetreffende voorstelling dan bijna uitverkocht en is dat het aantal tickets dat nog beschikbaar is.

Dat klopt. En de medewerkers van Weeztix zijn erg aardig 🙂

Wij gebruiken namelijk de service van Weeztix om de e-tickets te voorzien van een QR-code die wij met hun software ook kunnen scannen bij de voorstelling.

We vinden het heel erg jammer dat je niet bij de voorstelling kan zijn. We hopen dat je er de volgende keer wel bij bent.

Helaas kunnen wij reeds gekochte e-tickets niet terugnemen. Maar wie weet is er iemand in jouw omgeving die heel graag een kaartje had willen hebben, maar niet heeft kunnen kopen.

Wij denken dat jij dan degene bent die die persoon heel blij kan maken.

Ja natuurlijk ben je welkom!!! Iedereen is welkom bij Theatergroep Renaissance.

Koop gerust jouw e-ticket en stuur ons daarna even een e-mail met de volgende punten:
  • ordernummer
  • naam
  • datum voorstelling
  • aangeven dat je met een rolstoel komt.

Ons team zorgt er dan voor dat er ruimte gemaakt word zodat je mooi uitzicht hebt op het toneel.
Wij maken vrijwel geen gebruik van kortingsacties en áls dit gebeurt dan kunnen wij dit van tevoren helaas niet melden.

Zelfs de medewerkers van onze theatergroep weten het pas op het laatste moment. Houdt daarom altijd onze socials in de gaten.
Door omstandigheden kan het zijn dat 1 of meerdere voorstellingen moeten worden verplaatst. Dat is ten eerste heel vervelend, ten tweede heb jij wel betaald voor een e-ticket.

Er zijn 3 mogelijkheden:
  1. Je mag jouw bestelling kosteloos annuleren. Het reeds betaalde bedrag krijg je teruggestort op het, bij ons bekende, IBAN-nummer.
  2. Je wacht even af wat de nieuwe datum van de voorstelling gaat worden en boekt jouw e-ticket kosteloos om.
  3. Als de nieuwe datum je niet schikt, mag je jouw bestelling alsnog kosteloos annuleren en krijg je het reeds betaalde bedrag teruggestort op het, bij ons bekende, IBAN-nummer.
Hebben we toch nog een antwoord over het hoofd gezien? Excuses hiervoor.

Stuur jouw bericht dan via ons contactpagina. Wij zullen, indien nodig, dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Dat is vervelend en lossen wij graag voor je op.

Loten voor onze loterij zijn, direct na het afrekenen, zichtbaar in je scherm. Deze kun je dan, als pdf, opslaan op jouw pc/telefoon.

Heb je dit niet gedaan? Dan kun je inloggen in jouw account. Hier zijn jouw loten te zien en te downloaden. Deze staan bij jouw “bestellingen”.

Gelukkig hebben wij daar een oplossing voor.

Je kunt inloggen in jouw account. Hier zijn jouw loten te zien en te downloaden. Deze staan bij jouw “bestellingen”.

Heel begrijpelijk, maar dat is helaas niet mogelijk. Loten dienen gelijk voldaan te worden en kunnen helaas niet gereserveerd worden.

We vinden het heel erg jammer dat je niet bij de voorstelling en loterij kan zijn. We hopen dat je er de volgende keer wel bij bent.

Helaas kunnen wij reeds gekochte loten niet terugnemen. Maar wie weet is er iemand in jouw omgeving die wel naar onze voorstellingen gaat en heel graag extra kans wilt maken op één van de mooie prijzen.

Wij denken dat jij dan degene bent die die persoon heel blij kan maken.

Wij hebben een standaard actie bij de verkoop van loten voor onze loterij.

Als je 5 loten (of een veelvoud daarvan) besteld, ontvang je van ons een extra lot.

Hebben we toch nog een antwoord over het hoofd gezien? Excuses hiervoor.

Stuur jouw bericht dan via ons contactpagina. Wij zullen, indien nodig, dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

“Wat de avond ons brengt
is nog onzeker”

– Livius –

Op dit moment zijn er nog geen nieuwe geplande voorstellingen

Houdt vooral onze website & socials in de gaten. We'll be back!!!

Het was een seizoen met ups en downs, een lach en een traan. Ons team stond en staat áltijd voor elkaar klaar. Hard gewerkt, door iedereen. Uiteindelijk twee hele mooie voorstellingen neer kunnen en mogen zetten.

Wij danken al onze spelers, onze regisseur, onze licht- & geluidstechnicus , alle vrijwilligers van Verenigingsgebouw De Jutter (die dit tóch maar even voor de allereerste keer heeft mogen meemaken) én alle sponsors die deze voorstellingen én onze loterijen mogelijk hebben gemaakt.

Tot volgend jaar!

Het was een seizoen met ups en downs, een lach en een traan. Ons team stond en staat áltijd voor elkaar klaar. Hard gewerkt, door iedereen. Uiteindelijk twee hele mooie voorstellingen neer kunnen en mogen zetten.

Wij danken al onze spelers, onze regisseur, onze licht- & geluidstechnicus , alle vrijwilligers van Verenigingsgebouw De Jutter (die dit tóch maar even voor de allereerste keer heeft mogen meemaken) én alle sponsors die deze voorstellingen én onze loterijen mogelijk hebben gemaakt.

Onder andere de volgende bedrijven willen wij enorm bedanken voor hun inzet en sponsoring!!!

“Wat de avond ons brengt
is nog onzeker”

– Livius –

zolang heb je nog om loten te kopen